Kėdainių blynai


Esu valgius jų, bet pati niekada nebandžiau iškept :( Bet draugės Lauros dėka pabandžiau iškepti pagal jos receptą ir man pavyko :)
Štai originalus jos receptas (kalba netaisyta :D):
"Susitarkuoju bulves, įmušu kiaušą, druskos, pipirų, biški dedu bulvių prieskonių Santa marios ir faršą pasiruošiu, tada dedu du šakštus bulvių tarkio į keptuvę, paskleidžiu, tokį blynuką padarau, tada faršą labai plonai ant viršaus irgi ale kotletuką, aš stengiuosi kuo ploniau ir per visą beveik blyną ir tada ant viršaus vėl tarkio du šaukštus ir apglostau, kad gražiai mėsa pasislėptų. Aš žinok kepu ilgai, va būtent dėl tos priežasties, kad mėsa iškeptų, tai aš ant katlentės ant 3-4 stiprumo kepu apie 40 min, vieną pusę apie 10, tada apverčiu, kitą apie 10 vel apverčiu, nu ir dar du kartus verčiu, kad išeitų apie 20 min vienai pusei ir mėsa visad iškepa, dar nebuvo nei karto, kad neiškeptų. Tik sakau, reik ant nedidelės ugnies."

Va, tai aš pagal šitą receptuką ir kepiau. Į mėsą įmušiau kiaušinį, dėjau pipirų ir druskos tik. Į tarkius druskos, kiaušinį ir miltų dėjau kažkodėl porą šaukštų ir įspaudžiau citrinos sulčių. Visą kepimo procesą dariau kaip aprašyta. Dangčio nenaudojau. Iškepė puikiai! Mano kaitlentė turi 3 lygius, tai aš kepiau ant 1,5 lygio.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Aguonų pyragas-tortas

Vyniotinio tortas

Liežuvio mišrainė