Jorkšyro pudingai - krepšeliai užkandžiams



Nu jau kad visos bando, tai isbandžiau ir aš :)

Labai šaunūs krepšeliai užkandžiams:

125 gr. miltų
200 ml pieno
2 kiaušiniai
žiupsnelį druskos
cukraus jei darysim saldų įdarą


Miltus sumaišome su kiaušiniais ir puse kiekio pieno, kuris geriau, kad būtų kambario temperatūros. Tuomet beriam druską, likusį pieną ir viską gerai išmaišome. Gaunasi lietinių blynų konsistencijos tešla. Ją pilam į indelį, su kuriuo vėliau būtu patogu greitai išpilstyti tešlą. Aš naudojau greitkratį. Statom į šaldytuvą bent 3 val.  geriausia palikti per naktį. Tada įkaitinam orkaitę iki 220 laipsnių. Imam silikoninę arba tefloninę keksiukų kepimo formelę. Aš ėmiau tefloninę 12 keksiukų formelę.Į kiekvieną keksiukų skyrelį atpjaunam po mažą gabaliuką svieto. Tada kišam formelę į orkaitę minutei, kad išsilydytų sviestas skyreliuose. Greit ištraukiam ištepam  tuo lydytu sviestuku kiekvieną formelę ir supilstom tešlą. Vėl greit kišam atgal ir kepam apie 15 min. Iškepę maniškiai atrodė taip:
truputėlį per karšta pas mane orkaitėje buvo apie 230 laipsnių, tai apskrudo labiau.

Dedam įdarą kokį tik norit. Aš dėjau keptos jūros lydekos filė, svogūną, virtus kiaušinius, majonezas, pipirai, druska, žirneliai.
Originalus receptas ir daugiau nuotraukų rasite čia: http://forum.say7.info/topic22169.html

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Aguonų pyragas-tortas

Vyniotinio tortas

Liežuvio mišrainė