Vištiena saldžiarūkščiame padaže

Man labai patinka receptai, kurie yra detaliai nufotografuoti, nes tuomet atrodo, kad pagaminti yra labai lengva. Kai receptas būna be nuotraukų, tai ne visada imuosi tokį gaminti, nes dažnai atrodo, kad bus sudėtinga :) Tad mano visi receptai bus su nuotraukom ;)

Šis patiekalas vienas iš mėgstamiausių mano mylimo vyrelio :)

Vištiena saldžiarūkščiame padaže.

Vištienos file supjaustome juostelėmis;





susimaišome indelyje krakmolą su mėgstamais prieskonias;


tuomet apvoliojame visas juosteles šiuo mišiniu;


užsikaičiame virti plikytus ryžius (man jie labiausiai patinka, nes išvirę būna birūs);

pasiimam paruoštas kepti juosteles;



dedame jas į įkaitintą aliejų;



ir kepame pavartant iki kol gražiai apskrus;


imame paruošto padažo arba jei turit noro ir jėgų galit panašų pasigaminti ir patys :) Aš naudoju štai šį;



supilame jį ant vištienos ir patroškiname 3 min. (prieš tai nupilame aliejų iš keptuvės);



Skanaus! :)











Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Aguonų pyragas-tortas

Vyniotinio tortas

Liežuvio mišrainė